24. 04. 2011.

Vesna Zmijanac "Ja sam kraljica pesme, a ne kraljica tuge!"

Vesna priča o novom album kojim se vraća na estradu, novom dečku, ljubavi, estetskim zahvatima. Više sam bila voljena, nego što sam volela. Ljubavnici su mi uvek bili samo pesme i publika.
Legenda folk muzike i nekadašnji seks-simbol jugoslovenske estrade, Vesna Zmijanac, uskoro se sa novim studijskim albumom vraća na muzičku scenu. "Kraljica tuge", koja je svojim pjesmama udahnula posebne emocije, ističe da nikud nije ni odlazila, već se na neko vrijeme sklonila od medija, u kući na Bukulji, gdje je pronašla mir. Vesna ne krije da je ponovo ostvarena i na emotivnom planu, a sreću u njen život unio je mladi biznismen Željko Rstović, sa kojim je u vezi od prošle godine.
"Pesme za novi album su odabrane, ceo maj ću provesti u studiju, a izlazak se očekuje na leto" rekla je, za "Novosti", Vesna Zmijanac.
"Ipak, ne možemo da uporedimo ranije pesme i ove danas, ono i sadašnje vreme. Danas je sve drugačije, naše emocije su drugačije, pa samim tim i muzika. Neki od mojih najvećih hitova nastali su u vreme kada je bilo mnogo više emocija. Živelo se sporije, ljudi su imali vremena da u pesmama istinski uživaju. Uprkos svemu, i ove imaju dobre tekstove i mnogo emocija. Pevam tako kako pevam i tu ništa ne mogu ni da ulepšam, niti pokvarim".
Zašto ste toliko dugo pauzirali?
"Nije bilo potrebe da ranije objavim album. Moja publika ima šta da sluša. Snimila sam 170 numera u karijeri, od toga bar 100 vrlo poznatih. Ne stižem sve ni da ih otpevam onako kako bih volela. S druge strane, danas nije lako naći dobru pesmu".
U vreme najveće popularnosti povukli ste se na Bukulju. Od čega ste pobegli?
"Nisam pobegla, niti sam se povukla sa scene. Sve vreme sam radila, bila vrlo angažovana, samo nisam želela da razgovaram sa vama novinarima. Beograd me je u jednom trenutku toliko umorio da sam poželela da odem iz gužve i napravila sam kuću na Bukulji, gde istinski uživam. Kada se nađete u dodiru sa prirodom, onda ste u potpunoj harmoniji sa njom, ali i sa samim sobom. A to je najvažnije".
Kako izgleda vaš život na Bukulji, sa kim se družite?
"Obaveza oko kuće imate od jutra do večeri. Čak i da ne prestanete sa radom do sudnjeg dana, ne možete da završite sve poslove. Nije mi nikad dosadno, verujte. Što se prijatelja tiče, imam ih, zaista, mnogo".
Sa kim pijete jutarnju kafu?
"Nikad ne pijem sama kafu, već sa nekim ko je u tom trenutku kod mene. Nekad sa drugaricom u Aranđelovcu, ponekad sa komšinicom, koja je tu od aprila do oktobra. Uvek se neko nađe".
Nedavno ste išli na zatezanje lica, što je izazvalo veliku pažnju javnosti?
"Bilo je vreme da malo osvežim lice, jer pre ovoga nisam imala nikakve intervencije. Uradila sam minimalne korekcije i to izgleda vrlo prirodno. U stvari, tek sada je očigledan pravi efekat. Nikad ništa nisam krila u životu, kod mene je uvek sve jasno. Zamislite da me sad svi vide sa novim licem, a ja ne kažem da sam bilo šta radila. Dobro izgleda, zašto to kriti?".
Planirate li da uradite još neke estetske korekcije?
"Ne planiram da se podvrgnem nikakvim radikalnim tretmanima, kao što je to bio slučaj sa licem. Uostalom, potrebno je mnogo vremena da prođe da bi se bilo šta drugo radilo, najmanje od šest meseci do godinu dana. A ne znam ni šta bih više radila na sebi? Grudi mi dobro stoje, ništa im ne fali".
Koliko vas je podmladila ljubav?
"Ljubav uvek daje krila u svakom smislu. Ne samo da podmlađuje i daje snagu, čak čini čuda".
Da li je Željko onaj pravi i čime vas je osvojio?
"Zasada jeste pravi. On je vedar čovek, nikad nije ljut i neraspoložen. Ima strpljenja za mene, verovatno zato što me voli. Možda sam prestroga i precizna kada je život u pitanju, ali ne treba uvek preozbiljno gledati na stvari. Zato ulazak u novu vezu uvek dobro dođe. Pored Željka sam naučila da život ne treba shvatiti previše ozbiljno, već ga pojednostaviti".
Planirate li da ozvaničite vezu?
"Ne morate da se udajete da biste bili srećni. Željko je bio oženjen, ja sam takođe bila u braku i nema potrebe da žurimo. Papir uopšte nije bitan, niti mislim da bi nam brak doneo nešto novo. Mnogo je onih koji su udati i oženjeni, pa nisu srećni".
Rekli ste da su muškarci bili najjednostavnija priča od svih koje čine vaš život?
"To je tačno. Sa muškarcima u principu nije teško, sve ostalo je mnogo teže. Recimo, teže je snimiti album, sagraditi kuću, obezbediti egzistenciju, školovati dete i izvesti ga na pravi put. Sve je u životu teško, a muškarci su u toj priči mala stvar. Žena može da ugodi muškarcu, samo ako se malo potrudi".
Utisak je da niste imali mnogo sreće u ljubavi?
"Naprotiv, imala sam sreće. To je pogrešan utisak, jedino, ako je neko mislio da je trebalo da provedem ceo život pored jednog muškarca, pa zaključio da nisam bila srećna. Moji brakovi su trajali dugo, a kada tu više nije bilo ničega, sporazumno su raskidani. To što ćete pored nekog provesti ceo život, ne mora da znači da ćete biti srećni".
Da li ste više voleli ili bili voljeni?
"Više sam bila voljena, nego što sam volela, jer sam imala još nekoga koga sam volela - a to su moje pesme i publika. Mnogo sam davala sebe na polju muzike".
Zovu vas „kraljicom tuge“, koja titula bi vam najbolje pristajala?
"Ja sam kraljica pesme, a ne kraljica tuge! Ne volim da komentarišem sebe i dajem neke titule".
Na šta vas asocira miris jorgovana?
"Svakako ne na pesmu „Kad zamirišu jorgovani“. Uvek pomislim da je došlo proleće i da je duga zima prošla. Osećam se lepše jer procvetam kao proleće".
Šta najčešće savetujete ćerki Nikoliji?
"Nisam neko ko preterano deli savete, već samo kada me Nikolija nešto pita. Uvek joj govorim da radi ono što ja nisam radila kad sam bila mlada. A to je da živi za danas i ne razmišlja o tome šta je bilo ili šta će biti".

Nema komentara:

Objavi komentar