12. 04. 2011.

Severina: Volela bih da mi Brega bude kum na svadbi!

Da Severina napravi opšti haos gde god da se pojavi, potvrđuje i večerašnja promocija nove kreme za celulit u Beogradu, čije je zaštitno lice upravo popularna hrvatska pevačica. Veliki broj gostiju i novinara, pohitao je na beogradsko pristanište u klub ''Comunale'', da zajedno sa Severinom i njenim ličnim trenerom Edinom Mehmedovićem podeli svoja iskustva vezana za zdrav život, ali i da pokuša da sazna kada će Seve konačno nakon pete veridbe da stane na ludi kamen. Nakon oficijelnog dela vođenog od strane Vesne Dedić, Severina je sa novinarima i gostima podelila svoja iskustva o zdravoj ishrani i vežbanju. "Vrlo sam grešna" – odgovorila je Severina na voditeljkino pitanje o konzumiranju čokolade tokom mesec dana.
Severinu smo uspelii da upitamo i da li bi volela da joj Goran Bregović bude kum na venčanju: "Moram da priznam da ste me zatekli! Nisam do sada o tome razmišljala Mislim da ću na svadbi imati više kumova. Brega je već bio kum na mojoj lažnoj svadbi. Moram prvo da pitam Gorana kakav je kao kum, i da li je ikome do sada bio kum? Sa Goranom ću sigurno raditi nove pesme, a pre nego što odlučim ko će biti kum na svadbi, Goran će mi morati dokazati je li dobar kao kum!” zagonetno je odgovorila popularna pevačica. Fotoreporteri su se trudili da uslikaju sada već ''čuveni'' Cartier prsten kojim je Milan Popović za sebe 'rezervisao' Seve kao buduću suprugu. Seve je prsten vešto skrivala držeći desnu šaku u levoj ruci, ali smo ipak uspeli da 'uhvatimo' Sevkin trenutak nepažnje, i 'ulovimo' verenički prsten vredan 30.000 evra. S obzirom da 21. aprila slavi 39. rođendan, Seve je rekla da želi da okupi sve svoje prijatelje kako bi 'tridesete' počela ispraćati kako dolikuje. „Mislim da mi moji prijatelji za rođendan spremaju neke ''pakosti''. Probaću da saznam o čemu se radi!” našalila se Seve. Na večerašnjoj promociji, Sevka je bila u apsolutnom centru pažnje, a od javnih ličnosti su se pored, Vesne Dedić pojavile Sanja Marinković, Luna Lu i voditeljka Aida Alilović.

Nema komentara:

Objavi komentar