19. 05. 2011.

Seka Aleksić: Nova pjesma premijerno 21. Maja !

Seka se po prvi put javila iz Afrike putem Facebooka i najavila da će da iznenadi publiku novim izgledom, napisala je: “Očekujte crazy new look!”. Nadamo se da neće opet "radikalno" da šiša kosu. Postirala je i novu fotografiju "Seka kao 'Women of Africa'". Pogledajte foto i pročitajte šta je još napisala na zidu!


Seka Aleksić  premijerno će predstaviti novu pjesmu "Soba 22" 21. maja na televiziji Pink. Odlučila je da i ovoga puta iznenadi svoju publiku novim izgledom, pa je na Fejsu napisala: "Očekujte crazy new look!".


Da li će Sekić, inspirisana ljepotom afričke mode da se pojavi kao "Women of Africa", ostaje da sačekamo do subote.

Onima koji su bili zabrinuti da ne dobije malariju dok je bila u Gani, Seka je poručila:

"Hvala svima na velikoj podršci...hvala što ste brinuli da li sam dobro...Hvala mojim prijateljima koji su zvali, pisali sms,mail-ove itd...Hvala i onima koji su glumili moje prijatelje...U ovakvim situacijama se vide "pravi ljudi" i oni koji te vole bez "koristi"...Hvala mojim vernim fanovima koje neizmerno poštujem i volim...Sada sam dobro...Uskoro sam u svom malom i skromnom domu!!!♥♥♥"

Nema komentara:

Objavi komentar