06. 05. 2011.

Sexy Sandra obradila Cecin “Cvetak Zanovetak”


Ako ste ikada zamišljali kako bi prva pesma folk dive Svetlane Cece Ražnatović “Cvetak Zanovetak” zvučala u novom i modernijem tehno aranžmanu, slobodno možete da prestanete sa zamišljanjem.
Sexy Sandra je pomenutu pesmu pevala na svojim nastupima, a onda je odlučila da je ponovo oživi i uradi obradu pomenute pesme.
- Ceca je jedna od mojih omiljenih pevačica i kad god sam na svojim nastupima zapevala pomenutu pesmu, nastao je lom. Ceca je “Cvetak Zanovetak” snimila davne 1988. Verujem da će mi obrada ove pesme doneti samo dobro u karijeri. Vidim da već ima pozitivnih komentara, dok me negativni ne dotiču. Pesmu sam legalno obradila i pretekla neke koleginice koje su planirale da urade istu stvar - kaže Sexy Sandra za Opera-17.com.
Aranžman nove verzije uradio je Marko Kon.

Nema komentara:

Objavi komentar